ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

دخترهای مامانی،عسلهای بابایی...

ریحانه و بابا محمدش

1390/11/12 16:07
نویسنده : باران
976 بازدید
اشتراک گذاری

اینم بابای من

 

این عکس بابا محمدمه که عا شقشم و تا میبینمش بال بال میزنم که بلم بغلش .

 

بابای من

اینم عکس بابا محمدم با لباسسربازی امام زمانشه که  قبل من و مامان باران به این لباس ارادت داره این لباس بوی پیامبر و جیگر گوشه های بی بی فاطمه رو میده....

ریحانه و باباش

 

من بابامو تو این لباس بیشتر دوس دارم  نمیدونم چرا بعضی ها بابارو با این لباس چپ  چپ نگاه میکنن . اونا عاشق نیستن این لباس بوی عشق میده..............

 

.

 صد بال گفتم بابایی بوسم میکنی تفیم نکن بدم میاد گوش نمیدی که....

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پسر دایی سعید
28 دی 90 22:06
خب ما ک 2 سالی میشه بابای ریحانه رو ندیدیم خوبه از اینجا هم محمد رو دیدیم هم ریحانه جون ایشاله که همیشه سالم و سلامت باشه و با پدر و مادرش به خوبی و خوشی زندگی کنه...
الهام
11 خرداد 91 14:11
خانم گل انشالله زیر سایه ی بابا و مامان بزرگ بشی