ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دخترهای مامانی،عسلهای بابایی...

نظرات (3)

غزل
23 فروردین 91 10:51
سلام مامان ریحانه. من به عنوان کسی که میام و وبلاگ شما رو میخونم و ندیده با شما همدلی کردم از شما انتظار نداشتم جواب مرا نداده نظر مرا پاک کنید. پس برای چی وبلاگ زدید؟ وبلاگ یه حالت عمومی داره مثل اینک همسایه تون در جریان رشد بچه ی شما باشه خوب منی که در تمام مدت بودم و میخوندم و حالا که نگران شدم از شما سوال کردم باید با این طرز برخورد مواجه میشدم؟ می تونستید به صورت خصوصی به من ایمیل بزنید. در هر صورت خوشحالم که حال ریحانه جون خوبه.
باران مامان ریحانه
24 فروردین 91 21:24
غزل عزیزم سلام ممنون که به فکرریحانه من هستی راستش من هرچی سعی کردم که جواب برات میل کنم نشد هرچی روی میل کلیک میکنم وا نمیشد چیزی . قصد ناراحت کردنتو نداشتم پاک کردنم هم دلیل خاصی داشت میلتو برام بفرست به صورت خصوصی منم جوابتو میدم شرمنده دلتو شکستم.
الهام
11 خرداد 91 13:50
هورااااااااااااااااااااااااااا آفرین دختر گلم