ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دخترهای مامانی،عسلهای بابایی...

نظرات (4)

غزل
30 اردیبهشت 91 1:22
الهی عزیزم، خنده ات دلم رو روشن کرد. همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم. باران یکم بی انصافی همه چیزش خوبه به عکس هم ربطی نداره. ببوسش از طرف من این پرنسس کوچولو رو. دوست دارم یکبار من هم عکس دخترم رو برات ایمیل کنم. مواظب خودت و ریحانه ی عزیز باش


غزل عزیز ممنونم از اظهار محبتت . کاش زودتر عکس دخملی تو برام بفرستی الحمدلله الان ازش بیشتر راضیم . دیگه دغدغه های مادرانه است دیگه.
نخعی
31 اردیبهشت 91 23:27
ماشالا هرچی بزرگتر میشی خوشگل تر میشیا
الهام
11 خرداد 91 13:44
ای جون دلمممممممممممم ماشالله هزار ماشالله خانم خوشگله روز به روز خوشگلتر و نازتر حسابی مامان باید قدر شما دخملی رو بدونه اینقدر هم نگرانت نباشه هزار ماشالله
الهه مامان رادین
16 خرداد 91 16:28
ماشالا به ریحانه ناز....ایشالا خدا حفظش کنه....


ممنون